WAŻNE!
Informacje na poniższy temat zostaną Państwu przekazane na zebraniach w grupach dnia 27.01.2020 r.
Aby się zameldować należy mieć ze sobą następujące dokumenty:
- ważny dokument tożsamości : dowód osobisty lub paszport,
- czytelnie wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu (stałego lub czasowego),
wnioski są dostępne
w Urzędzie Stanu Cywilnego ul. Kościuszki 32A
Jeśli jesteś właścicielem lub współwłaścicielem mieszkania lub domu, w którym chcesz się zameldować należy przynieść jeden z wymienionych niżej dokumentów:
- oryginał
umowy cywilnoprawnej np. umowa najmu, w której znajduje się aktualny nr
księgi wieczystej (w postaci nr
XXXX/YYYYYYYY/Z, gdzie: XXXX – kod sądu rejonowego prowadzącego daną księgę
wieczystą, YYYYYYYY – to osiem cyfr,
Z – to pojedyncza cyfra kontrolna), - wypis z rejestru gruntów (Wydział Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatu Grodziskiego)
- oryginał aktu notarialnego, z którego wynika adres nieruchomości wraz z aktualnym nr księgi wieczystej.
Z powyższych
dokumentów musi wynikać adres (miejscowość, ulica,
nr domu, nr mieszkania)
Na wniosku zgłoszenia pobytu musi się podpisać właściciel/współwłaściciel lokalu oraz osoba meldowana (w imieniu niepełnoletniego dziecka podpisuje się rodzic/opiekun prawny).