
1. Karta jest wydawana rodzicowi/ prawnemu opiekunowi na okres od 1 września do 31 sierpnia danego roku szkolnego, po opłaceniu przez rodzica jej kosztów (11,50 zł za każdą zamówioną kartę).
2. Karta służy do rejestrowania czasu pobytu dziecka w przedszkolu i naliczania opłat za ten pobyt.
3. Każda karta jest przypisana indywidualnie do dziecka.
5. Rodzic/ prawny opiekun jest zobowiązany do użycia karty(przyłożenie karty do czytnika) przy wejściu i wyjściu z dzieckiem do i z przedszkola.
6. Potwierdzeniem dokonania przez rodzica codziennego odczytu karty jest ewidencja w dzienniku zajęć każdej grupy prowadzona przez wychowawców.
7. W przypadku obecności dziecka w przedszkolu a nie zarejestrowanie kartą przez rodzica/ prawnego opiekuna czasu pobytu dziecka w przedszkolu – naliczana będzie opłata tak, jak za cały dzień pobytu dziecka w przedszkolu tj. 11 rozpoczętych godzin.
8. W przypadku zniszczenia, zagubienia karty, rodzic/ prawny opiekun dziecka ponosi koszt zamówienia i wydania nowej karty.
9. Zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz odbiór i zwrot karty rodzic/ prawny opiekun potwierdza własnoręcznym, czytelnym podpisem.